Artikelindex
Achter elke review gaat een unieke ervaring schuil.
Artikel gepubliceerd op 21 februari 2020
Klanttevredenheid is voor iedere onderneming belangrijk. Een tevreden klant komt terug.
De ervaring kan zelfs zodanig positief zijn, dat de klant het bedrijf een ander persoonlijk aanbeveelt.
Hoe tevreden bent u met Optiek Oostman,
Beoordeel ons op Google. klik hier
Of scan met je camera:
Ze zijn er weer.
Artikel gepubliceerd op 5 januari 2020
Minimalistisch, praktisch en volledig nomadisch, onze leesbril zonder pootjes volgt u overal en altijd.
Nu voor maar € 19.90.

Digitale oogstress
Artikel gepubliceerd op 27 juli 2019
Nog voor je uit bed bent op je telefoon kijken wat je gemist hebt terwijl je sliep. Of even op Insta tot de trein er is... Sociale media nemen steeds meer tijd in beslag. Volgens een recent onderzoek van het CBS is van jongvolwassenen 29 % 3 tot 5 uur per dag bezig met Facebook, Instagram en andere netwerken. In 2015 was dat nog 17 %.
Vooral onze ogen maken overuren. Door het continu en intensief schakelen tussen veraf en dichtbij zijn er dan ook steeds meer mensen die last hebben van digitale oogstress. (Bron: CBS)
Als u het idee hebt dat uw zoon of dochter steeds minder goed in de verte ziet en bovenstaande situatie herkenbaar is, dan wordt het tijd voor een oogmeting en goed advies.
Voor aanvullende informatie lees ook: Oog en kind.
Collega Johan Franken lid van de stuurgroep contactlenzen OVN.
Artikel gepubliceerd op 21 december 2018